Jednorázové akce – Vytvoření rozpočtu + pojištění
Stanovení ceny akce můžeme provést po sepsání předpokládaných výdajů a příjmů. Vždy je dobré počítat s určitou rezervou (měla by tvořit alespoň 5 % rozpočtu).
Pro sestavení rozpočtu budete potřebovat:
- Počet účastníků (včetně vedoucích)
- Počet dnů konání akce
- Místo konání (nájem)
- Způsob stravování
- Způsob dopravy a zásobování
- Jiné nároky na materiál, vybavení a služby
- Odměny pracovníků
Dotace a granty:
- pro účely snížení účastnických poplatků je možné hledat další externí zdroje
- Oslovte potencionální dárce / sponzory (například váš farní sbor, členy sboru, obec, přátelskou organizaci…)
- Pro pomoc s realizací žádosti o dotace a granty (např. Od MŠMT) slouží v ČCE Sdružení evangelické mládeže, které poskytuje jako člen ČRDM při podávání žádostí značnou podporu a servis
Pojištění:
Velkou podporu nabízí Sdružení evangelické mládeže. Poskytuje:
- Právní záštitu akce
- Pojištění odpovědnosti a úrazů účastníků akce (díky členství v ČRDM)
- Možnost žádat o dotace např MŠMT
➡️ Stačí napsat na email info@semcr.cz a vést účetnictví akce přes transparentní účet SEMu…