Jednorázové akce – Vytvoření rozpočtu + pojištění

Stanovení ceny akce můžeme provést po sepsání předpokládaných výdajů a příjmů. Vždy je dobré počítat s určitou rezervou (měla by tvořit alespoň 5 % rozpočtu).

Pro sestavení rozpočtu budete potřebovat:

  • Počet účastníků (včetně vedoucích)
  • Počet dnů konání akce
  • Místo konání (nájem)
  • Způsob stravování
  • Způsob dopravy a zásobování
  • Jiné nároky na materiál, vybavení a služby
  • Odměny pracovníků

Dotace a granty:

  • pro účely snížení účastnických poplatků je možné hledat další externí zdroje
  • Oslovte potencionální dárce / sponzory (například váš farní sbor, členy sboru, obec, přátelskou organizaci…)
  • Pro pomoc s realizací žádosti o dotace a granty (např. Od MŠMT) slouží v ČCE Sdružení evangelické mládeže, které poskytuje jako člen ČRDM při podávání žádostí značnou podporu a servis

Pojištění:

Velkou podporu nabízí Sdružení evangelické mládeže. Poskytuje:

  • Právní záštitu akce
  • Pojištění odpovědnosti a úrazů účastníků akce (díky členství v ČRDM)
  • Možnost žádat o dotace např MŠMT

➡️ Stačí napsat na email info@semcr.cz a vést účetnictví akce přes transparentní účet SEMu…

Přesunout se na začátek